Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci lepsze wrażenia. Więcej
Gwarancja, wymiana i zwroty
REKLAMACJE I GWARANCJE
Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym www.vivo-media.pl są fabrycznie nowe i są objęte 12, 24 lub 36 miesięczną gwarancją.
Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie. Do przesyłki należy też dołączyć kartę gwarancyjną, dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontaktowe a następnie tak przygotowaną paczkę należy dostarczyć osobiście lub przesłać na swój koszt na adres:
VIVO-Serwis
ul. Bartoka 24/104
92-547 Łódź
MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego użytkowania (nie może być używany), w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że produkt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon lub faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować oraz umieścić na przesyłce w widocznym miejscu napis ZWROT.
Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
ZAMIANA TOWARU NA INNY
Zwrócony towar można również zamienić na inny, będący w naszej ofercie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia dokładnej procedury. Koszty transportu wymiany produktów ponosi klient.
Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).